Підкачувати шини доводилося кожному автомобілісту. І якщо хтось робив це звичайним насосом, то він готовий був або проклясти все на світі, або за всі гроші світу купити автомобільний компресор. Є, звичайно, і ті, хто любить фізичне навантаження на свіжому повітрі, але часто втрачається дорогоцінний час. А якщо говорити про кросовери, то тут без автокомпрессора не обійтися.

На що звернути увагу в автомобільному компресорі

  • Продуктивність. Якщо у вас легковий автомобіль, то вам підійде компресор продуктивністю 30-40 літрів в хвилину, а ось для вантажівок і кросоверів потрібно від 50 до 70.

  • Тиск. Тут потрібно брати з запасом, адже часто виробники завищують цю характеристику. Наприклад, максимальний вказаний тиск на портативному приладі іноді досягає 300psi (десь 20 атмосфер), а це практично нереально.

  • Манометр. Він повинен мати чітку шкалу і маленьку похибку. Точність в манометрах має кілька класів: 4; 2.5; 1.5; 0.6; 0.2. І чим вона менша, тим точніше компресор. Цифровий манометр більш точний і зручний і плюс до всього у нього є функція "авто-стопу". Перевірити новий компресор можна, порівнявши його з більш потужним аналогом в ліцензованому СТО;

  • Як вимірюється тиск. Необхідний тиск в шинах зазначено в декількох джерелах: кришка бензобака, керівництво по експлуатації та стійка дверей водія. Одиниці виміру можуть відрізнятися - psi, bar, кРа, атм, кг / см2. Все залежить від того, де випущений автомобіль. В цьому плані дуже зручний цифровий манометр (він показує обрану вами одиницю виміру);

  • Тип живлення. Компресори бувають двох типів: акумуляторний і ті, що працюють від мережі. Живлення також може подаватися від прикурювача (в компресорах маленької потужності) і від клем акумулятора через спеціальні затискачі (більш потужні прилади). А ось в акумуляторних моделях зазвичай вистачає зарядки на повне накачування двох-трьох коліс. Їх потрібно періодично заряджати.

Додаткові функції компресора

  • Відкачування повітря буде корисне, якщо вам знадобиться здути гумовий човен або надувний матрац;

  • Для того, щоб можна було працювати з різними речами типу м'ячів, надувних човнів і матраців, потрібно, щоб в комплекті з компресором йшли штуцери-перехідники;

  • Підбурюючий клапан допоможе знизити тиск в шинах;

  • Автовідключення дає можливість займатися своїми справами, поки колеса підкачуються. З ним немає потреби стежити за значеннями на манометрі;

  • Термореле відключає прилад в разі перегріву;

  • Корисним також буде і наявність ліхтарика. Це допоможе впоратися з колесом в темряві і буде сигналізувати іншим водіям у разі аварії;

Види компресорів

У компресорів більш менш схожа будова, але в деяких речах вони відрізняються. Виходячи з цього, поділяють два основних види цих приладів: мембранні і поршневі.

Мембранні компресори

Такий тип компресорів все ще трохи популярний в Україні через свою доступну ціну. Але, як відзначають багато експертів, це їх єдиний плюс. Вони часто не можуть дати необхідного тиску в шині і досить довго їх підкачують.

Так як вони мають у своїй будові гумову мембрану, при низьких температурах вона стає непластичною і може тріснути. Це якщо вдасться запустити прилад. Також йому необхіден перепочинок після 15 хвилин роботи.

Але для дбайливої ​​експлуатації з легковим автомобілем в місцевості з теплою зимою він цілком підійде. Тим більше, що ремонтувати його куди простіше, ніж поршневий, а ламається при нормальному температурному режимі в раз рідше.

Поршневий компресор

Більшість компресорів, що продаються на українському ринку, саме поршневі. Не дивлячись на бажання людей заощаджувати, вони все ж вибирають більш якісну продукцію, адже вона має дуже багато переваг:

  • висока потужність;

  • добре переносить як високі, так і низькі температури;

  • швидко накачує шини.

Однак є у такого приладу і недоліки: ремонтувати його дуже складно, багато майстрів за це не беруться; може перегріватися.